Najnowsze Wpisy

Hej hej .... Komentarze (2)
31. sierpnia 2003 19:51:00
linkologia.pl spis.pl

Witam Ciebie mój blogu. Blogi są o tyle fajne, że można je zmieniać jak rękawiczki, można na nich pisać to co się chce, prawdę czy klamstwo. Nikt nigdy nie będzie wiedzial, czy może mi uwierzyć w to co piszę. Ale chyba nie na tym polega blogowanie. Blogowanie to coś takiego jak pamiętnik (śmiesznie brzmi slowo pamiętnik w ustach chlopaka, przecież my faceci nie piszemy takich rzeczy, a jednak.....). Napewno nie zastąpi on tradycyjnego pamiętnika, w którym zapisujemy wszystko ręcznie, wasnym pismem. Prowadzę juz jednego bloga, na bardziej popularnej stronie poświęcnej blogom, ale czasem są z nim kopoty, to serwer się zawiesi, a to jeszcze co innego. Dlatego warto mieć dwa podobne lub calkem różne blogi.  Chcialem dzis napisac notke na mojego starego bloga, ale niestety są klopoty z serwerem, no trudno, moze jeszcze mi sie uda.

Nie napisalem nic o sobie. Ale po co? Jak poprowadzę dlużej bloga, to może sam siebie bardziej poznam, może ktoś kto to czyta pozna mnie, nie wiem. Wiem jedno, że jutro jest 1 września i po udanych wakacjach trzeba wrócić do szkoy, a w moim przypadku do 4 klasy, czyli klasy maturalnej, ciekawe jak to będzie.... zobaczymy. Narazie to będzie wszystko. Jutro albo kiedyś coś tu jeszcze napiszę.

Pa

blide : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

dziewczynk | casi | kiniayelonkyblogpl | ciechroot | koteczki | Mailing